Kan iemand identificeren wat dit alarm is? De gele auto met 'OFF' erop!
Ik lijk het snelheidslimiet-icoon op de Sat-Nav te zijn kwijtgeraakt (het rode, ronde dat knippert als de snelheidslimiet wordt overschreden).
Ik heb het gevoel dat het iets te maken heeft met de 'voorste' camera of radar die ook de borden en afstand enz. detecteert.
Ik kan niets vinden in de Renault Handleiding. Ik heb online gezocht naar zekeringdiagrammen en kan niets relevants of vergelijkbare iconen vinden. Ik kan niets vinden in de Sat-Nav instellingen, Systeem etc., dus ik weet niet meer wat?
De Sat-Nav werkt naar behoren, net als het geluid, de radio etc.
Auto is een Renault Captur 2, 2021.
Is er een instelling voor?
Is er een vervangende zekering voor?
Wordt de Sat-Nav gedekt door de Garantie?
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Bedankt
Ik lijk het snelheidslimiet-icoon op de Sat-Nav te zijn kwijtgeraakt (het rode, ronde dat knippert als de snelheidslimiet wordt overschreden).
Ik heb het gevoel dat het iets te maken heeft met de 'voorste' camera of radar die ook de borden en afstand enz. detecteert.
Ik kan niets vinden in de Renault Handleiding. Ik heb online gezocht naar zekeringdiagrammen en kan niets relevants of vergelijkbare iconen vinden. Ik kan niets vinden in de Sat-Nav instellingen, Systeem etc., dus ik weet niet meer wat?
De Sat-Nav werkt naar behoren, net als het geluid, de radio etc.
Auto is een Renault Captur 2, 2021.
Is er een instelling voor?
Is er een vervangende zekering voor?
Wordt de Sat-Nav gedekt door de Garantie?
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Bedankt