Renault Captur Forums banner

Wat is dit icoon?

85 views 2 replies 2 participants last post by  Aitch  
#1 ·
Kan iemand identificeren wat dit alarm is? De gele auto met 'OFF' erop!

Ik lijk het snelheidslimiet-icoon op de Sat-Nav te zijn kwijtgeraakt (het rode, ronde dat knippert als de snelheidslimiet wordt overschreden).

Image

Ik heb het gevoel dat het iets te maken heeft met de 'voorste' camera of radar die ook de borden en afstand enz. detecteert.

Ik kan niets vinden in de Renault Handleiding. Ik heb online gezocht naar zekeringdiagrammen en kan niets relevants of vergelijkbare iconen vinden. Ik kan niets vinden in de Sat-Nav instellingen, Systeem etc., dus ik weet niet meer wat?
De Sat-Nav werkt naar behoren, net als het geluid, de radio etc.
Auto is een Renault Captur 2, 2021.
Is er een instelling voor?
Is er een vervangende zekering voor?
Wordt de Sat-Nav gedekt door de Garantie?
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Bedankt

#2 ·
In mijn handboek tegen de twee voertuigen dicht bij elkaar met het woord "uit" staat dan:

 (Afhankelijk van het voertuig)

Aanduiding van storing of
niet-beschikbaarheid van actieve noodremming ➥
Sectie 2.82
ACTIEVE NOODREM (4/8)

4
5 6
Het systeem in- of uitschakelen
Voor voertuigen met een multimediascherm 4
Raadpleeg de multimedia-instructies om de functie te activeren of te deactiveren.
Selecteer "AAN" of "UIT".
8
7
Voor voertuigen zonder multimediascherm
–
–
–
Met het voertuig gestopt, drukt u zo vaak als nodig op de schakelaar 5 om naar het tabblad "Voertuig" te gaan;
druk herhaaldelijk op de bediening 6 of 7 om naar het menu "Instellingen" te gaan. Druk op de schakelaar 8 OK;
druk herhaaldelijk op de bediening 6 of 7 om naar het menu "RIJASSISTENTIE" te gaan.
Druk op de schakelaar 8 OK;
–
druk herhaaldelijk op de bediening 6 of 7 om naar het menu "Actief remmen" te gaan en
druk op de schakelaar 8 OK.
Druk nogmaals op de schakelaar 8 OK om de functie te activeren of te deactiveren:
= functie geactiveerd
< functie gedeactiveerd
Bij deactivering van het systeem licht het waarschuwingslampje î–› op of, afhankelijk van het voertuig, het waarschuwingslampje î—Ž
licht op het instrumentenpaneel.
Dit systeem wordt elke keer opnieuw geactiveerd

#3 ·
Veel dank voor de snelle reactie en begeleiding. Dus uit met beide handleidingen, auto en multimedia, maar de nummering is iets anders dan uw beschrijving, maar het gaf me een goed startpunt om te zoeken. Ik denk dat ik het antwoord heb gevonden, en wel met betrekking tot de 'Actieve Noodremming'. Ik zal wat duwen met mijn vingers, maar de handleiding zegt 'raadpleeg dealer'.