Op mijn Renault-app heb ik een bericht ontvangen met de tekst: “Onze teams hebben vastgesteld dat uw voertuig een software-update nodig heeft om de computer van de motor opnieuw te kalibreren. Zonder deze update ziet u mogelijk de STOP-waarschuwingslampjes en de melding ELEKTRISCHE STORING GEVAAR op het dashboard van uw voertuig. U kunt ook een storing ervaren.”
Heeft iemand anders dit bericht ontvangen? De auto is een 2023 Rive Gauche Hybrid, maar ik neem aan dat dit geldt voor alle hybride motoren?
Ik zal natuurlijk regelen dat het wordt ingeboekt om naar te laten kijken.
Ook had ik er al een, maar heb hem kort daarna verkocht voor dit Bose-editie model
Maar die update is voor alle modellen op de engineered e tech
Het gebeurde op die auto die ik had, het kwam op het dashboard te staan, het lichtte allemaal rood knipperend op en zei stop auto motorstoring en alles hierboven zoals je zegt wat de update inhoudt,
Dat kwam allemaal toen het sneeuwde en de camerasensor van het scherm niets voor zich kon lezen en de sensoren sneeuw erop hadden,
Ik denk dat de auto dan een systeemfout zelfscan uitvoert en nadenkt wat er aan de hand is, hij kan niets voor zich lezen,
Toen werd het dashboard helemaal rood en alles wat in de update stond was systeemfouten weergegeven stop auto etc etc maar toen ik de auto in zijn achteruit zette om achteruit te rijden ging het uit,
Ik heb het niet meer gezien,
Maar toen ik net de oprit opreed, gebeurde het, zei dat er een systeemfout was geweest etc etc,
Maar zoals ik al zei, het ging uit toen ik de oprit opreed en het motormanagement-teken ging ook uit,
Ik heb het niet meer gezien,
Maar een paar weken later heb ik de auto voor deze verkocht, maar die auto die ik verkocht heb was gloednieuw, ik heb hem terugverkocht met 200 mijl op de teller, dus er is een probleem met ze allemaal over deze kwestie en ook hoge toeren, dus ik hoop dat deze update alles hierboven en hoge toeren oplost,
Weet je het?
Wie heeft de update laten repareren en of de motor soepeler draait? ???
Laat het me weten, bedankt
Heb mijn auto ervoor ingeboekt, het duurt meer dan 5 uur, dus ze hebben de auto een dag nodig, zodat jullie het allemaal weten, maar zoals ik zeg, niemand lijkt te weten of het een oplossing bevat voor de problemen met de hoge toeren, hij draait veel te hoog alleen maar om de batterijen op te laden, belachelijk, niet nodig, soepeler toeren doen nog steeds hetzelfde werk.
Laat het jullie allemaal weten nadat het de problemen met de hoge toeren heeft opgelost, zodra ik het heb gedaan, niet ingeboekt tot 9 juni 2023.